C C C C A+ A A- X

Конкурс за заемане на длъжност “Съдебен секретар" в ОС Шумен

Дата на публикуване 18 септември 2020 Последна редакция 17 ноември 2020 Новини Отпечатай

ОБЯВЛЕНИЕ

на основание Заповед РД-07 № 120/17.09.2020 г. на Административния ръководител – председател на Окръжен съд - Шумен

 

ОБЯВЯВА

I. Конкурс за заемане на длъжност “Съдебен  секретар” в Окръжен съд – Шумен – 1 /една/ щатна бройка по чл. 67, ал.1, т.1 от КТ.

Описание на длъжността: Съдебният секретар съставя протоколи за откритите съдебни заседания, изготвя списъци за реда и часовете на разглеждане на делата, подрежда и номерира по реда на постъпването на книжата от заседанията; изпълнява разпорежданията на съда, постановени в откритите заседания, вписва в книгата за открити съдебни  заседания  делата на състава, съставя документи за изплащане на определени суми за възнаграждения и разноски на експерти, свидетели, съдебни заседатели и други  по определени образци,  най-малко десет дни преди заседанието проверява връщането на призовките и другите книжа по делото и докладва резултата на съдията докладчик,  в срока за изготвяне на протокола предава обявените за решаване дела на съдията докладчик, а отложените, прекратените и с изготвени актове дела – в деловодството; извършва и други дейности, указани в правилника за администрацията в съдилищата и възложени му от административния ръководител на съда и от съдебния администратор.

ІІ. Минимални изисквания за заемане на длъжността, предвидени в Закона за съдебната власт  и Класификатора на длъжностите в администрацията на съдилищата:

-   да е български гражданин, гражданин на друга държава – членка на Европейския съюз, на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария;

-     да е навършило пълнолетие;

-     да не е поставено под запрещение;

  • да не е осъждано на лишаване от свобода за умишлено престъпление от общ характер;
  • да не е лишено по съответния ред от правото да заема определена длъжност;
  • да има завършено средно образование ;
  • да не страда от психическо заболяване;
  • да не би се оказало в йерархическа връзка на ръководство и контрол със съпруг или съпруга, с лице, с което е във фактическо съжителство, с роднина по права линия без ограничения, по съребрена линия до четвърта   степен   включително   или   по  сватовство  до   четвърта   степен включително;
  • да не е едноличен търговец, неограничено отговорен съдружник в търговско дружество, управител, търговски пълномощник, търговски представител, прокурист, търговски посредник, ликвидатор или синдик, член на орган на управление или контрол на търговско дружество или кооперация;
  • да не е съветник в Общински съвет;
  • да не заема ръководна или контролна длъжност в политическа партия;
  • да не работи по трудово правоотношение при друг работодател, освен като преподавател във висше училище;
  • да не е адвокат, нотариус, частен съдебен изпълнител или упражнява друга свободна професия.

 

III. Специфични изисквания за заемане на длъжността, определени от Административния ръководител на Окръжен съд – Шумен:

  • бързина на писане на български език /кирилица/;
  • правилен правопис и пунктуация;
  • компютърна грамотност MS Office /Word, Excel/, Internet;
  • организационни умения, умение за работа в екип, лоялност.

 

IV. Начин на провеждане на конкурса.

                Провеждането на конкурса да се извърши на два етапа.

                Първи етап – разглеждане на постъпилите заявления и допускане на кандидатите до участие в конкурса. Списъците с допуснатите и недопуснатите кандидати ще бъдат обявени на информационното табло на съда и на интернет страницата на съда не по-късно от 7 дни след изтичане на срока за подаване на заявленията за участие в конкурса. В списъка на допуснатите ще бъде посочена датата на провеждане на втория етап от конкурса, която не може да бъде по-рано от 14 дни от изнасянето на списъка, началния час и мястото на провеждане.

                Втори етап – писмен и устен изпит.

                Писменият изпит ще се състои от диктовка на текст за установяване на нивото на компютърни умения, бързина на писане, както и проверка на познанията по стилистика, правопис, граматика и пунктуация на допуснатите кандидати.

                Устният изпит ще се проведе веднага след писмения/в същия ден/, чрез задаване на еднакви за всички кандидати, предварително подготвени от комисията въпроси от Правилника за администрацията в съдилищата/обн. в ДВ бр. 68/22.08.2017 г./.          

Резултатите от проведения конкурс, крайната оценка и класирането ще бъдат обявени на интернет страницата на съда и на информационното табло в сградата на Съдебната палата в 3 – дневен срок от приключване на конкурса.   

V. Необходими документи за участие в конкурса, място и срок за подаването им:

Писмено заявление / образец 1/ за участие в конкурса, подадено лично или чрез пълномощник, към което кандидата прилага:

  • декларация по чл. 340а, ал. 1 от ЗСВ – образец 2;
  • декларация по чл. 340а, ал. 2 от ЗСВ – образец 3;
  • копие от лична карта;
  • копие от диплом за завършено образование;
  • копие от документ за компютърна грамотност;
  • копие от документи за придобита допълнителна квалификация/обучения, ако има такива;
  • копие от документи, удостоверяващи професионалния опит – трудов стаж;
  • свидетелство за съдимост;
  • служебна бележка удостоверяваща липсата на висящи наказателни производства от Окръжна прокуратура - Шумен;
  • медицинско свидетелство за работа;

-       удостоверение от психиатър, че не страда от психични        разстройства и е психично здрав към момента на издаването.

Копията от посочените документи следва да бъдат саморъчно заверени.

*Забележка: кандидатите по желание могат да представят и други свидетелства, сертификати, документи и препоръки от предишни работодатели, които доказват тяхната квалификация и умения за обявената длъжност.

Място и  краен срок за подаване на документи: Съдебна палата гр. Шумен , ул. “Съединение” № 1, ет.3, стая 304, Регистратура на ШОС до 17.00 ч. на  21.10.2020 г. При подаване на документите желаещите могат да получат длъжностна характеристика. Кандидатите могат да се обръщат за повече информация на телефон 054/850314 и на интернет страницата на ШОС.

VІ. Минимален размер на основна заплата, съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията на органите на съдебната власт: ОМЗ - 777 лв. / 752 лв. + 25 лв. ранг/.

 

З А П О В Е Д РД-07 № 120/17.09.2020 г.

Заявление за кандидатстване на работа / образец 1 /

Декларация / образец 2 /

Декларация / образец 3 /

 

СПИСЪК НА ДОПУСНАТИТЕ КАНДИДАТИ

КЛСАИРАНЕ

Този сайт използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на сайта.

Приемам Отказ Повече информация